نوشته شده توسط  روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها خرداد 20, 1403 - 42 Views

چرا جامعه و افکار عمومی نسبت به سوانح رانندگی بی تفاوت شده است مطلب ویژه

وقوع سانحه غم‌انگیز و مرگبار دیگری در کیلومتر 80 محور اردکان – چوپانان که میان یکدستگاه خودروی سواری پراید و کشنده تریلر رخ داد با اظهار تاسف فراوان پنج نفر از هموطنان جان شیرین خود را از دست داده و یک نفر نیز مصدوم گردید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها این سانحه که در نخستین ساعات روز دوشنبه 21 خرداد ماه اتفاق افتاد ، متاسفانه عوامل امدادی پس از حضور در محل با خودروی له شده‌ی پراید مواجه شدند که بعد از اقدامات آزادسازی خودرو ، فوت تمام سرنشینان آن که شامل  پنج نفر آقا با سن بین ۲۵ تا ۳۵ سال بودند ، در سَر صحنه تایید و راننده مصدوم تریلی نیز به بیمارستان انتقال یافت .

به گزارش روابط عمومی جمعیت طرفداران ایمنی راهها این سانحه که در نخستین ساعات روز دوشنبه 21 خرداد ماه اتفاق افتاد، متاسفانه عوامل امدادی پس از حضور در محل با خودروی له شده‌ی پراید مواجه شدند که بعد از اقدامات آزادسازی خودرو، فوت تمام سرنشینان آن که شامل  پنج نفر آقا با سن بین ۲۵ تا ۳۵ سال بودند، در سَر صحنه تایید و راننده مصدوم تریلی نیز به بیمارستان انتقال یافت.

جمعیت طرفداران ایمنی راهها با ابراز تاثر از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند، تا تعیین علت قطعی وقوع آن مصرانه و به عنوان مطالبه عمومی خواهان تلاش بیشتر و اقدامات گسترده‌تر در راستای ایمنی حمل و نقل از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط و مسئول به ویژه نهادهای نظارتی، فرهنگی و اجتماعی بوده و رسانه‌ها را جهت جریان‌سازی و روشنگری نسبت به وضعیت حاضر کشور در اینگونه حوادث و آسیب‌های انسانی، اجتماعی و اقتصادی که هر روز و هر ساعت بر پیکره جامعه وارد می‌نماید به مدد و یاری می‌جوید.

اضاقه می‌نماید در ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ نیز در ۴۰ کیلومتری محور اردکان-چوپانان حادثه مشابه تصادف کامیون بنز تک - پراید رخ داد که طی آن ۷ عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند.

 

نظرات و پیشنهادات خود را برای این قسمت مطرح نمائید.

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

Member Of The

http://roadsafetyngos.org/


Improve public traffic safety culture and raise public awareness through target group education. Try to make this sentence acceptable for all that: “Safety Starts With Me”
Find out more >

تصاویر و عکسهای منتخب

1za چرا جامعه و افکار عمومی نسبت به سوانح رانندگی بی تفاوت شده است | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
3za1 چرا جامعه و افکار عمومی نسبت به سوانح رانندگی بی تفاوت شده است | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
2za چرا جامعه و افکار عمومی نسبت به سوانح رانندگی بی تفاوت شده است | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
4zaa چرا جامعه و افکار عمومی نسبت به سوانح رانندگی بی تفاوت شده است | جمعیت طرفداران ایمنی راهها
Slider

آدرس و تلفن تماس ما

  • لوگوی جمعیت طرفداران ایمنی راهها
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، خيابان شهيد استاد مطهري، شماره 492، طبقه دوم
  • كدپستي: 1595813515
  • فکس : 88911764 (۰۲۱)
  • تلفن : 88908605 و 88926832 (021)
  • ایمیل : info {@} rsss.ir

telegram rsss channel